Hallo
maak kennis met MIJ!
Over MIJ
De zorg van MIJ wordt geleverd door een community van meer dan 800 zorgprofessionals werkzaam in Rotterdam- Rijnmond, Drechtsteden en Amstelland. Wij leveren zorg op een manier die bij (onze) cliënten past. Meer dan 3800 cliënten ontvangen onze persoonsgerichte zorg.
Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt, wat je zorgbehoefte ook is. Wij geven de beste zorg aan jou, zodat jij kunt zeggen: met mij gaat het goed! Wij maken slim gebruik van innovatie zonder de mens uit het oog te verliezen. Wij van MIJ gaan tot het uiterste. We vallen en staan weer op. We bekijken de wereld vanuit verschillende perspectieven. Omdat iedereen recht heeft op zorg die bij hem of haar past. Of je nu zorg zoekt of wilt werken in de zorg, jij bent welkom bij MIJ.
Onze MIJ community
Wij zijn de zorgprofessionals van deze tijd. Je herkent MIJ aan onze werkwijze. Wij houden van korte lijnen, denken in oplossingen en hebben passie voor onze cliënten.
Raad van Commissarissen van MIJ
De Raad van Commissarissen houdt toezicht op het beleid van het bestuur. En op de algemene gang van zaken binnen de organisatie.
Het bestuur van MIJ
Onze bestuurders werken samen met collega’s en cliënten aan een betrokken zorg community. Binnen deze community staan samenwerking, communicatie en het delen van kennis en successen centraal.
De cliëntenraad
Bij de cliëntenraad kun je jouw stem laten horen. Wij zijn benieuwd naar ervaringen en ideeën van jou! Via de cliëntenraad kun je meepraten. Ben je cliënt, bewoner, mantelzorger, vrijwilliger of op een andere manier betrokken bij onze zorg? Laat je stem dan horen in en via de cliëntenraad.
Kwaliteit
MIJ gaat tot het uiterste in de zorg. Om de kwaliteit van onze zorg optimaal te houden, nu en in de toekomst, houden wij ons aan wet en regelgeving. Ook voldoen we aan normen en voorwaarden van keurmerken.
Kwaliteitsbeleid
Het Generieke Kompas geeft richting aan kwaliteit van bestaan (het leven dat iemand wil leiden) en de rol van zorg en ondersteuning. Het kwaliteitsbeeld is zowel een reflectie als een vooruitblik op de vijf bouwstenen uit het Generieke Kompas. Elk jaar leveren we nieuwe informatie aan.
Centrale Ondernemings Raad
De COR zet zich in voor de belangen van de collega’s bij MIJ. Achter de schermen onderzoekt de COR verschillende zaken die belangrijk zijn voor zowel de medewerkers als de organisatie. Enkele zaken waar zij zich mee bezig hebben gehouden: opleidingskosten en opleidingen, ontwikkeling ICT/helpdesk, secundaire arbeidsvoorwaarden en het verbeterplan.